با صدور پیامی؛

دعوت استاندار خراسان رضوی از مردم برای حضور پرشور در تشییع شهدای خدمت 

نظری در پیامی از مردم شریف استان برای بهره‌گیری از فیض حضور شهدا و شرکت در مراسم تشییع سیدالشهدای خدمت دعوت کرد.
کد خبر: ۶۶۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷ - 22May 2024

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، در پی میزبانی مشهدالرضا از سیدالشهدای خدمت، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی از قشرهای مختلف مردم برای حضور پرشور در مراسم تشییع شهید آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» دعوت کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيۡهِ

مردم شریف و ولایتمدار استان خراسان رضوی، ایران اسلامی داغدار از دست دادن فرزند برومند و فداکاری است که برخاسته از این دیار عزیز است. فقدان شهید جمهور؛ آیت‌الله رئیسی عزیز و شهدای دیگری که برخاسته از متن و دل ملت بودند این روزها اندوهی بزرگ را بر دل مردم گذاشته است.

خراسان رضوی فردا، اندوه جانکاه خود را تبدیل به فریاد خواهد کرد و در تشییع پیکر پاک شهیدان خدمت به سوی مرقد مطهر حضرت رضا ثامن الحجج علیه آلاف التحیة والثنا، بصیرت و آگاهی انقلابی خویش را در مقابل چشمان جهانیان به نمایش خواهد گذاشت.

به همین منظور و برای بهره‌گیری آحاد مردم عزیز از فیض حضور شهدا، پنجشنبه سوم خرداد کلیه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی تعطیل خواهند بود و صرفاً دستگاه‌های امدادی، خدماتی و مجموعه‌های خدمت‌رسان به شرکت‌کنندگان در مراسم، به انجام وظایف خود ادامه خواهند داد.

امیدواریم استقبال مردم استان خراسان رضوی از خادم الرضا علیه السلام و شهدای خدمت بتواند قدرشناسی مناسبی از خدمات آنان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار